Tak jako každý rok, nastal čas, kdy Vám nabízíme provedení kontrolu práce v elektronickém systému spisové služby GORDIC. V nejbližších dnech budete osloveni s nabídkou, která bude obsahovat mimo výše popsaného také rozšiřující služby, které Vám zjednoduší či „narovnají“ práci s elektronickou spisovou službou tak, aby jste ji vykonávali plně v souladu s platnou legislativou a NSESS. Je to reakce také na zvýšenou aktivitu místně příslušných archivů v posledním půlroce.
A co Vám nabídneme?
- Kontrola výkonu spisové služby
- Aktualizace sestav a číselníků
- Kontrola a aktualizace spisového řádu a plánu dle požadavků organizace
- Přípravu šablon a obálek – pro zjednodušení práce s dokumenty a obálkami
- Aktualizaci RUIAN – pro obce
- Aktualizace Registrů práv a povinností – na základě ohlášených agend
- Příprava právně průkazného protokolu – vytváření transakčních záznamů ze spisové služby.
- Doplňkové moduly spisové služby – úřední deska, elektronická podatelna, hlášení závad, příprava materiálů pro zastupitelstvo, registr oznámení
Autor: Mgr. Jaromír Filip