BNSOFT Gordic Distributor u svých zákazníků začal aktivně využívat možnost vzdálené správy při řešení drobných problémů způsobených uživateli. Všechny moduly Ginis Express mají v sobě funkci vzdálené podpory, která umožní technikovi nahlédnout na řešený problém jako by seděl přímo u počítače zákazníka.
1.Pro využití funkce vzdálené správy otevřete v řešeném modulu - Nápověda -> vzdálená pomoc
2.Poté se do počítače stáhne malý soubor o velikosti asi 3MB v zazipované složce. Nejčastěji do složky stažené soubory (záleží na operačním systému a použitém prohlížeči)
3.Složku extrahujeme („rozzipujeme“) nebo rovnou otevřeme a v ní nalezneme soubor s názvem TeamViewer7Client-GORDIC.exe
4.Soubor spustíme a na případné dotazy odpovíme ANO
5.Poté se zobrazí okno s 9-ti místným ID a heslem, které sdělíte technikovi. Ten se připojí a můžete vyřešit požadovaný problém.
Služba je zpoplatněna dle standartních ceníkových cen firmy GORDIC. Sdělením údajů pro připojení vyjadřuje zákazník souhlas s následným vystavením faktury za využitou pomoc.