Již dříve jsme si nejednou pokládali otázky týkající se délky vyřizování dokumentů a případného zefektivnění fungování organizace z hlediska elektronických dokumentů. Odpovědi na tyto otázky získáme díky modulu DAA - Administrativní audit, který Vám pomůže se všemi níže uvedenými problémy.
Klíčové vlastnosti produktu
- Střední a vyšší management úřadu disponuje informacemi o průchodnosti všech dokumentů úřadem
- Identifikace anomálií (slepých míst)
- Optimalizace procesů vašeho úřadu
- Definování klíčových a odpovědných lidí
- Odhalení přetížených míst
Výhody a přínosy
- Analýza skutečných procesů a informačních toků
- Vyhledání chybně nastavených procesů
- Vizualizace oběhu dokumentů na základě účetní směrnice
- Identifikace nestandardních stavů a bezpečnostních hrozeb
- Porovnání komunikace s jednotlivými organizacemi, se kterými úřad spolupracuje
Autor: Petr Juřík